La Construct Expo 2004, Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate reinventează betonul

Companiile Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate, cele trei divizii ale grupului german HeidelbergCement în România, participă în perioada 5 – 9 mai la cel mai mare târg internaţional de specialitate din ţara noastră, Construct Expo 2004.

Prezente pentru a II-a oară la această importantă manifestare din domeniul de profil, cele trei divizii oferă de această dată ca soluţie ideală pentru construcţii, betonul.

Pe parcursul celor cinci zile ale expoziţiei, reprezentanţii Carpatcement, Carpat Beton şi Carpat Agregate vor organiza numeroase seminarii, conferinţe şi dezbateri deschise cu privire la avantajele pe care betonul le prezintă atât în construcţia de clădiri, cât mai ales în construcţia de drumuri şi autostrăzi:

  • durabilitate;
  • economie;
  • rezistenţă la agresivitatea mediului înconjurător;
  • grad redus de poluare;
  • protecţie fonică şi confort termic.

Cu un total al investiţiilor de peste 225 milioane Euro şi cu un număr de 2.200 de angajaţi, grupul HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanţi investitori germani din România. De altfel, Grupul a înregistrat în 2003 o cifră de afaceri de 118 milioane Euro pentru cele trei divizii româneşti.

Carpatcement ocupă poziţia de lider în industria cimentului din ţara noastră, cu un volum de vânzări de circa 1,7 milioane tone.

Performanţele celor trei companii se datorează utilizării unor sisteme de producţie inovative din punct de vedere economic şi ecologic, dar şi promovării unor standarde ridicate de calitate.

„Obiectivul fiecărui angajat este acela de a realiza produse şi de a presta servicii care să fie o marcă, recunoscute pe plan internaţional. Numai aşa putem fi lider de piaţă”, a declarat Mihai Rohan, Director General Carpatcement România.

Implicarea Grupului german în problemele de mediu este argumentată prin volumul important de investiţii realizate în protecţia mediului înconjurător (peste 15 milioane de Euro).

„Pentru noi, protecţia mediului reprezintă o prioritate absolută, fapt pentru care am decis implementarea celor mai avansate standarde de mediu şi instalarea celor mai moderne tehnologii pentru reducerea emisiilor de noxe şi a zgomotului, a scăderii consumurilor de gaze şi energie”, a adăugat Mihai Rohan.

Bogdan Arnăutu

ESG and Communication Manager

Heidelberg Materials România Șos. București-Ploiești 1A,
Bucharest Business Park, clădirea C2
013681 București
România